سبد خرید 0

خانه هوشمند چیست؟

اگر وقتی از خانه خارج میشوید نگران امنیت خانه و اتلاف نشدن انرژی مثل برق هستید یا میخواهید انبارتان در شهری دیگر از لحاظ گرمایش و سرمایش و امنیت تحت نظر شما از خانه تان باشد و در حالت کلی به دنبال بهبود کیفیت زندگی هستید و نیاز به وسیله ای که یادگیری آن برای شما و خانواده تان راحت باشد ، خانه هوشمند به شما کمک میکند تا از هرکجا که هستید کنترل این مسائل را با تلفن همراه یا دستگاه های تحت شبکه به دست بگیرید.

اما این کنترل به چه صورت انجام میگیرد؟

خانه هوشمند از چند بخش تشکیل شده ، که مهم ترین بخش آن کنترل کننده مرکزی است ، نقش کنترل کننده مرکزی مرتبط کردن همه اجزای خانه هوشمند و فرمان عملکرد آنها از طریق آن صورت میگیرد . برای فرمان به کنترل کننده مرکزی نیز از تلفن همراه یا تبلت یا دستگاهی که برای آن ساخته شده صورت میگیرد.

بخش بعدی ارتباطی است که بین اجزا سیستم و کنترل کننده مرکزی برقرار میشود که به دو نوع بی سیم و باسیم تقسیم میشود اجزای سیستم خانه هوشمند همچنین دارای سنسور های متفاوت نسبت به نیاز ما هستند مثل سنسور حرارت یا نور.

همچنین بخشی برای به عمل رساندن دستورات کنترل کننده مرکزی داریم که برنامه نویسی میشوند و دستور مورد نظر ما را مثل خاموش کردن تلوزیون انجام میدهند.

شرکت پارسیس در تلاش است تا زندگی آسان تر و کنترل بیشتر را به شما هدیه دهد ، بخشی از محصولات خانه هوشمند در پارسیس در حال تولید اند ، برای مشاهده لینک زیر را دنبال کنید.

parsyssmart.com/خانه-هوشمند/

  • دسته بندی ها

    • هیچ دسته‌ای پیدا نشد